Проїзд в маршрутках коштуватиме 4 гривні

Із 12 березня вартість проїзду в маршрутних таксі Кременчука становитиме 4 грн. Таке рішення без тривалих дебатів ухвалив міськвиконком.
Перевізники поскаржилися міській владі, що їм погано – все через стрибок курсу долара і подорожчання пального. Влада пішла перевізникам назустріч – підвищила тарифи на проїзд на 1 грн. Кому скаржитися пересічним пасажирам, які божеволіють від стрімкої інфляції? Хто піде їм назустріч? На це запитання відповіді немає. Є порада від можновладців – городяни, користуйтесь комунальним транспортом! Тим більше, що різниця у тарифах маршруток і тролейбусів наразі відчутна.
Квиток у кременчуцьких тролейбусах все ще коштує 1,5 грн і найближчим часом вартість не зміниться, – запевняє перший заступник міського голови Віктор Калашник. Хоча стан справ у комунальному тролейбусному управлінні зовсім не оптимістичний. Лише тиждень тому завдяки отриманій держсубвенції за перевезення пільговиків на підприємстві спромоглися виплатити зарплату за січень цього року. Щоб розрахуватися з працівниками за лютий, КТУ доведеться просити допомоги з міського бюджету. Про це на апаратній нараді 6 березня, в той день, коли міськвиконком встановлював нові тарифи для маршрутників, повідомив начальник транспортного управління мерії Руслан Івашина. До того ж, директор КТУ Олександр Вертюх неодноразово заявляв, що чергове підвищення електроенергії (таке відбудеться з 1 квітня 2015 р.) доведе підприємство до межі виживання. У мерії ж наразі більше думають про те, щоб вижили маршрутки.
Колишній начальник транспортного управління В. Кургаєв – наразі голова Асоціації перевізників Кременчука і дуже добре знає, чим можна натиснути на владу – погрозою зупинити маршрутки і, як наслідок, транспортним колапсом. Бо тролейбуси, які упродовж багатьох років планомірно доводили до зубожіння, всіх пасажирів не вивезуть.
Але страйку маршрутників не буде. Приватні перевізники свого домоглися. Їздитимуть по 4 грн, хоча для декого і цей тариф здається нерентабельним. Недовго, але в Кременчуці поки що курсуватимуть й автобуси звичайного режиму, які возять пасажирів за 2 грн. Однак у мерії вже розглядають питання підвищення і цих тарифів. Найгірше у цій ситуації мешканцям Крюкова. Альтернативи у вигляді дешевих тролейбусів вони не мають, тому, щоб дістатися з одного берега Дніпра на інший, доведеться платити по повній. Щоправда, голова Асоціації перевізників пан Кургаєв запевняє, що транспортні підприємства будуть неухильно дотримуватися правила перевезення пасажирів пільгових категорій, в тому числі школярів і студентів – по одному місцю в кожній маршрутці. Хоча проблеми це все одно не вирішить.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Ця форма збирає ваше ім'я, адресу електронної пошти та вміст, щоб ми могли відстежувати коментарі, розміщені на сайті. Для отримання додаткової інформації перегляньте нашу політику конфіденційності, де ви отримаєте більше інформації про те, де, як і чому ми зберігаємо ваші дані.

В об’єктиві рідне місто