В обхід Кременчука. «Укравтодор» залучає китайців до будівництва об’їзної дороги та нового мосту в передмісті Кременчука  

21 березня «Укравтодор» і китайська державна корпорація «China road and bridge corporation» підписали меморандум про співпрацю, який передбачає будівництво автомобільного об’їзду м. Кременчук з мостовим переходом через Дніпро.  Новий міст планують звести не в Кременчуці, а в передмісті, щоб пере направити транзитний транспорт, а в майбутньому облаштувати й лінії метро. Тим часом, міська влада й досі чекає відповіді від уряду на своє звернення, ухвалене на сесії міськради 2 березня,  щодо підтримки будівництва нового мосту саме в Кременчуці, а не в передмісті.  Про те, що в Кабміні розглядають можливість будівництва мосту поблизу м. Горішні Плавні стало відомо наприкінці минулого року.

 

 

Через міст в Кременчуці проходять дві дороги державного значення. Але в планах уряду збудувати магістралі в об’їзд міста, тож Кременчук може і не дочекатися державної підтримки в будівнцитві нового мосту.  

Як повідомили прес-служба “Укравтодору”, 21 березня меморандум про співпрацю підписали керівник Укравтодору Славомір Новак та віце-президент China road and bridge corporation Ду Фей. Йдеться про реконструкцію дороги Н-22//Е-584 Полтава – Олександрія, зокрема, будівництво автомобільного об’їзду м. Кременчук з мостовим переходом через Дніпро. Про це пише інтернет- видання Фокус.
Як відомо, кременчуцький міст через Дніпро має дві смуги руху для автомобілів. Сам міст був відкритий 68 років тому, а його опори побудували 145 років тому.

Через міст проходять дві дороги державного значення: Н-08 Бориспіль – Кременчук – Дніпро – Запоріжжя – Маріуполь; міжнародна М-22 Полтава – Олександрія, яка є частиною європейського коридору Е-584 Полтава – Кишинів – Слободзея (Румунія) і частиною 9-го пан’європейського транспортного коридору.

Славомір Новак так обґрунтував необхідність будівництва нового мосту:
– Місто Кременчук є важливим індустріальним центром країни, який щороку генерує близько 4 % доходів державного бюджету України. Транспортне сполучення через Дніпро зараз є незручним, адже єдиний міст знаходиться в центрі міста. Щодня в середньому через нього проїжджає понад 10 тис. транзитних автомобілів, більшість з яких – вантажівки.
Новак додав, що будівництво моста в передмісті дозволить перенаправити транзитний трафік за межі міста, що розвантажить вулиці, зробить поїздки більш безпечними, суттєво покращить екологічну ситуацію.
В конструкції моста повинна бути передбачена можливість майбутнього облаштування лінії метро для об’єднання лівобережної і правобережної частини Кременчука.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Ця форма збирає ваше ім'я, адресу електронної пошти та вміст, щоб ми могли відстежувати коментарі, розміщені на сайті. Для отримання додаткової інформації перегляньте нашу політику конфіденційності, де ви отримаєте більше інформації про те, де, як і чому ми зберігаємо ваші дані.

В об’єктиві рідне місто